fundatia@zurli.ro
Luni-Vineri: 09:00 - 18:00

Mirela Retegan și Fundația Zurli încheie cu succes o nouă ediție a campaniei Ziua Eșarfelor Colorate  

Fundația Zurli, condusă de Mirela Retegan - creatoarea fenomenului Gașca Zurli, a încheiat o nouă ediție de succes a campaniei dedicate copiilor bolnavi de cancer din spitalele românești.

Pe parcursul unei luni, Mirela Retegan a mobilizat zeci de femei din viața publică, sportive, femei de afaceri, actrițe, artiste, lideri de opinie ori jurnaliste TV, care au donat din garderobă eșarfe, spre a fi scoase la o licitație publică, în cadrul campaniei Ziua Eșarfelor Colorate.

Oamenii au putut licita eșarfe donate de Alina Sorescu, Ileana Badiu, Adina Buzatu, Rhea Costa, Adelina Pestrițu, Alexandra Ușurelu, Antonia, Minelli, Ana Maria Brânză, Amalia Enache, Alice Iacobescu, Monica Iagăr, Ana Barton, Anca Sigartău, Andreea Paul, Andreea Răducanu, Chris Simion, Claudia Iordache, Cristina Oțel, Cristina Stănciulescu, Cristina Timiș, Cristina Chiriac, Daciaba Sârbu, Diana Cosmin, Elena Grecu, Gabriela Maalouf, Ioana Ginghină, Ioana Uretu, Ionela Năstase, Iren Arsene, Iulia Ionescu, Laura Olaru, Liviana Tane, Mara Coman, Medeea Marinescu, Manuela Ciugudean, Melania Medeleanu, Mihaela Călin, Mirela Vaida, Alina Ilioi Mureșan, Raluca Moianu, Simona Gherghe, Sore, Valeria van Groningen, Maria Tureanu (Marie Nouvelle), Ramona Olaru, Andreea Remețan, Narcisa Suciu.

Eșarfele donate de vedete au fost, totodată, subiectul unei expoziții publice. În perioada 01-12 octombrie acestea au putut fi admirate în incinta ParkLake Shopping Center.

Cu fondurile strânse din donații și din licitația eșarfelor, Mirela și echipa ei au reușit să acopere necesarul pentru 1.000 de pachete cu produse necesare copiilor. Pijamale, șosete, prosoape, șervețele umede, săpunuri, geluri de duș, cărți și jucării au ajuns zilele trecute la Copiii cu Branule din Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Tg. Mureș, Timișoara, Cluj Napoca și București.  Personajele Zurli, împărțite pe echipe, au dus pachetele personal la fiecare spital și asociație din campanie.

Sunt foarte, foarte, foarte, fericită că am reușit și anul acesta să aducem puțină bucurie pe secțiile de oncopediatrie. Copiii, părinții, lucrătorii de acolo au avut parte de o zi specială datorită generozității câtorva sute de români . Vă mulțumesc din toată inima că și de data asta, împreună, am făcut Roata Binelui să se învârtă. Trăim vremuri grele și acum e și mai mare nevoie să ne uităm la cei care o duc foarte greu. Vă mulțumesc!, ne-a declarat Mirela Retegan, președinta Fundației Zurli și inițiatoarea campaniei.

Campania de anul acesta s-a bucurat de susținerea ParkLake Shopping Center, Vivre, Sofiaman, Ciserom, Himalaya, Bella-Happy, Mustela, App Smart & LMS, Asociația Mâini Unite, Comunitatea MMTCG, Comunitatea Mamprenoarelor din România, Asociația Little People și a sute de oameni de bine care au pus umărul la atingerea obiectivului campaniei.